I Sola kommune er det ledig stilling som servicevert på rådhuset.
Her er eksempler på arbeidsoppgaver du kan få. Vi finner ut etter hvert hvilke arbeidsoppgaver som passer best for deg og hvilke oppgaver du skal jobbe mest med. Du vil få god oppfølging og opplæring:
- Holde det rent og fint inne på rådhuset, ute på rådhusplassen og i parkeringskjelleren
- Ta imot besøkende og følge de til møterom
- Gjøre klar møterom og rydde etter møter
- Lage te/kaffe til møter, hente mat til sørre møter og samlinger
- Ansvarlig for at ulike fellesskjøkken holdes rent og ryddig
- Ta inn og ut av oppvaskmaskin og renhold av kaffemaskner
- Hjelpe til i kantinen ved behov (rydde, vaske bord, sortere søppel)
- Hente og fordele post og holde orden på lager/kopirom
KVALIFIKASJONSKRAV
- Du må være motivert for jobben
- Du må møte i tide
- Du må være god til å lytte
- Du må være flink til å holde orden
- Du må ha god personlig hygiene
STILLINGSSTØRRELSE
Det er ledig 1-2 deltidsstillinger (ca 60%) med mulighet for økning etter hvert. Stillingsstørrelse tilpasses/endres etter behov hos arbeidsgiver og søkers ønske.
Arbeidstid 5 dager i uken fra ca kl.0800.
LØNN
Du beholder din uføretrygd. I tillegg får du lønn av arbeidsgiver tilsvarende 20 % av sammenlignbar tarifflønn (dette vil vanligvis utgjøre litt over 30 kroner pr time).
Den som er aktuell for jobben tilbys først en praksisperiode på fire uker før en endelig ansettelse. Du vil i praksisperioden motta et honorar fra HELT MED.
Dato for ordinær ansettelse vil bli nærmere avtalt.
OM ARBEIDSGIVER
Sola er en mellomstor kommune med rundt 27 000 innbyggere, sentralt beliggende på Nord-Jæren. I 2020 flyttet de inn i helt nytt rådhus i Solakrossen. I tiden framover skal kommunen fortsette å utvikle seg, fornye og skape framtidsrettede tjenester sammen med innbyggerne.
Sola kommune er stolt over å ha inngått avtale med HELT MED om etablering av arbeidsplasser for personer med utvikligshemming.